Direct mailing

Inbox

Direct mail via digitale nieuwsbrief

Met direct mail zoekt u rechtstreeks contact met de (potentiële) klant. Vooral wanneer u nieuwsbrieven per e-mail verstuurt is dit een snelle en goedkope manier om uw bedrijf, producten of diensten onder de aandacht te brengen.

Adverteren op deze wijze is ideaal om bezoekers naar uw website of fysieke winkel te trekken, het biedt verkoopkansen voor een uiterst laag bedrag. Daarnaast zijn de resultaten real-time meetbaar; de statistiekinformatie over aantal geopend, aantal kliks en de conversie geeft waardevolle marketinginformatie. Een volgende verzending kan bijgestuurd worden en de resultaten van de verzendingen zijn eenvoudig te vergelijken.

Gepersonaliseerde nieuwsbrief geeft echte direct mail

Het versturen van digitale nieuwsbrieven is veel goedkoper dan papieren versies, het maken ervan verloopt sneller en is goedkoper. On the fly kunt u doelgroepen maken en die gericht benaderen. E-mailings kunnen eenvoudig gepersonaliseerd worden, met gebruikmaking van geactualiseerde gegevens.
Personaliseren kan ruwweg op twee niveau's: met gebruikmaking van de naam in de aanhef bijvoorbeeld. Of met gebruikmaking van profielen. In het beste geval heeft u een set gegevens van een specifieke klant waarmee u de content van een nieuwsbrief totaal kunt vormen naar de wensen of interesses van die klant.

Een verschil tussen digitale en gedrukte mailingen is natuurlijk dat u niet zomaar een e-mailing mag versturen naar iemand terwijl dat met de ouderwetse papieren versie wel mag.
Voor een uitgebreide toelichting, zie: voordelen nieuwsbrieven verzenden

Direct versturen, direct resultaat

Een groot voordeel van een digitale mailing is dat de tijds tussen het moment van bedenken en het versturen zeer kort kan zijn. Dat geldt nog meer wanneer u gebruikmaakt van cms-templates, het samenstellen van een mailing gaat dan razendsnel. Daarna is het een kwestie van de juiste doelgroep selecteren en de mailing versturen. De eerste kliks kunnen binnen een minuut zichtbaar worden in de statistieken, die immers live zijn.

De beste manier om de voordelen te ervaren is om ermee aan de slag te gaan.
Doe een vrijblijvende testdrive.
Wanneer u vragen heeft dan horen wij die graag!

Lees ook